Projektové vyučování a práce žáků
Dušičkový pátek ve 4.B
- 05.11.2025 09:20
- Že byl v pátek Halloween? Možná, ale my ve 4. B jsme si během vyučování raději povídali o českých zvycích a tradicích. Výuku jsme propojili s tématem Dušiček neboli Památky zesnulých. Vysvětlovali jsme si symboliku, propojení s minulostí a našimi blízkými. Povídali jsme si o různorodých emocích, které jsou s tímto svátkem spojeny.
- více
Děti ze 4.B už ví, proč je 28. říjen státním svátkem
- 29.10.2025 12:41
- Každý rok koncem října se všechny děti mohou těšit na podzimní prázdniny. V jejich průběhu (28. 10.) si celá naše země státním svátkem připomíná i vznik samostatného československého státu. Žáci ze 4.B už tento příběh znají též. Než se rozeběhli domů užít si podzimního volna, věnovali páteční výuku právě vyprávění o vzniku Československa.
- více
Den stromů ve II.B
- 29.10.2025 12:41
- Víte, že i stromy mají svůj den D? Je to svátek věnovaný oslavě stromů a jejich významu pro přírodu a člověka. Den stromů připadá každý rok na 20. října.
- více
1.A - Projekt Večerníček 60
- 18.10.2025 07:31
- Třída 1. A se zapojila do projektu připomínajícího 60. výročí televizního Večerníčku. Společně jsme si pustili a porovnávali znělky, které Večerníček v průběhu let vysílal – od té původní, ještě černobílé, až po tu současnou. Bylo zajímavé sledovat, jak se měnila animace. Hlavní ale bylo povídání. Děti se s nadšením podělily o to, který večerníček mají nejraději a jaké příběhy se jim zapsaly do paměti. Na závěr si každý v hodině výtvarné výchovy vytvořil toho svého. Vznikla nám opravdu krásná výstava.
Děkujeme, Večerníčku, za tolik let krásných pohádek na dobrou noc❤
více fotografií zdeAlena Žváčková a Tereza Blahová - více
Večerníček ve II.B
- 18.10.2025 07:31
- Ve čtvrtek 9. 10. se třída II.B na chvíli proměnila v pohádkový svět. Během plnění několika úkolů se děti ponořily do světa známých i méně známých večerníčkových pohádkových postaviček. A to proto, že Večerníček letos slaví 60. narozeniny.
Nejdříve se děti o Večerníčkovi dověděly několik zajímavých informací. Pak se podívaly na znělku a hned dostaly úkol – spočítat, kolik listů Večerníček odhazuje. Také si měly zapamatovat, jak jdou za sebou jednotlivé epizodky – jízda autem a na kole, houpání na koni … - více